dilluns, 13 d’agost del 2012

Clausura JJ.OO. Londres 2012

Ja s'han acabat els Jocs Olímpics de Londres 2012. La cerimònia de clausura va fer un homenatge a les millors cançons angleses dels darrers 50 anys i per això es van poder veure figures mítiques com Ray Davies dels Kinks, entre d'altres, però jo destaco al Ray perquè els Kinks és un dels meus grups preferits de sempre i perquè portava un pentinat d'allò més surrealista. He llegit el comentari que n'ha fet la Lucía Etxebarría sobre les actuacions, posada en escena i tot plegat, i com jo no ho podria descriure millor us deixo l'enllaç AQUÍ; una anàlisi genial ;))))


*

2 comentaris:

  1. I fer notar també que vaig trobar a faltar els Duran Duran i que el George Michael cada dia té més aspecte gay tot i que als '80 era el més sexy i masculí amb aquell vídeo de Faith, ai, com passa el temps...

    ResponElimina
  2. M ho vaig perdre pero gracies al teu blog y les pinzellades de la etxevarria m heu fet trevalar la imaginacio q be q m ho he passat...pero faltaven els cure no? mitics...petonarros raky bunika!!

    ResponElimina