dimecres, 25 de febrer del 2015

El resultat del Sorteig cuqui


Ja tenim la persona guanyadora!!
Però abans de veure el resultat, que he gravat, passo a enunciar les sorpreses:

1. Premi directe al comentari més original: aquest mirallet cuqui de la mateixa sèrie (i llibreria), ideal per portar a la bossa i mirar si tenim algun moc enganxat al nas o el rímel a l'ull com un ós panda, entre d'altres funcions. Jo en tinc un d'igual i sovint miro si porto les dents vermelles de pintallavis o alguna lleganya gegant. El guanyador/a el trio jo i, esclar, és totalment subjectiu.


Jo puc perquè vull el que necessito.
Immanuel Kant




2. Premi per al més ràpid: el primer en comentar s'emporta aquesta llibreteta, també del mateix conjunt. 


Per escriure no es necessita només paper, sobretot cal una paperera.
Lord Byron




I ara el SORTEIG. Primer he escrit i he retallat els noms de tots els que heu deixat un comentari per participar i els he posat en un pot. Després he demanat ajuda al mig-guiri per remenar i triar l'afortunat/da.


Uns quants noms

Tots a dins!




I el resultat és:



             



Enhorabona, Iolanda!!!! Les llibretes i el llapis volaran cap a Vilanova :)
I enhorabona també Carso per ser el primer.
I enhorabona.... Laerke per ser tan animal fent comentaris, com em vaig riureeee!!

Doncs ara només queda que m'envieu les vostres adreces al mail del blog i us faré arribar de seguida els regalets: llenguadegat@gmail.com

Moltes gràcies a tots per participar i sobretot per compartir-ho!!!



*


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada