dilluns, 11 de juliol del 2016

Raquel Boucher, molt alien




Avui vull presentar-vos la Raquel Boucher(1992), il·lustradora i artistassa que va néixer i es va criar a Ciutat Reial (al peus del Parc nacional dels Cabañeros) fins al 2010 quan comença a estudiar a la Universitat de Còrdova.
La Raquel dibuixa des d'abans de tenir consciència però professionalment no fa tant, esclar. Ha exposat la seva obra en diferents ocasions a Granada, Sevilla i Còrdova; a més ha il·lustrat llibres de diferents autors (2013-2016).
Jo la vaig conèixer per la xarxa, de casualitat. Un dia vaig ensopegar amb les seves històries en 3 síl·labes i em vaig fer admiradora, seguidora i fan total: 





Mirant el seu blog per descobrir la seva feina em va semblar que el seu estil era tan proper al meu, en escriptura, que no podia evitar demanar-li una col·laboració. I què vaig fer?, doncs posar-me en contacte amb ella i demanar-li si li venia de gust fer-me il·lustracions d'alguns dels relats que tinc enllestits en un volum. De seguida vam connectar. I he de confessar que ha fet un treball mag-ní-fic perquè és una artista e-nor-me.
I ara què? Ara toca esperar que es publiqui el llibre per gaudir de la seva feina. D'acord, com l'espera podria ser eterna, de les 10 que m'ha fet, us en deixo una aquí:



A ella la podeu seguir per les xarxes, us sorprendrà!

*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada