dijous, 12 d’octubre del 2017

Bookish, experiència de lectura





Aquest estiu vaig ensopegar amb una suscripció literària que em va cridar l'atenció: es diu Bookish i et proposa per 21,95 al mes una experiència de lectura única.
Com en va semblar una proposta original, el mes passat em vaig subscriure i això és el que em van enviar:






Com es pot veure en les fotos, la capsa és bonica, feta a mà, i té un missatge personalitzat. A més de la novel·la venia una postal en exclusiva per a Bookish i un parell de bossetes de te verd; també d'un mapa de lectura molt atractiu que serveix com a guia abans, durant i després de la història.

*A favor:
- Només el preu del llibre que t'envien ja és superior al que pagues.
- Presentació impecable.
- El llibre és una novetat, per tant és difícil tenir-lo ja.
- Es pot regalar a d'altres (em sembla un regal original).
- No es paga per l'enviament.

*En contra:
- Com és uns subscripció mensual i no hi ha la possibilitat de provar-ho només una vegada, si no vols rebre-la més has de recordar esborra-te, fet que a mi se m'oblidarà, segur.
- No pots triar la llengua.
- És el mateix llibre per a tots els subscriptors.


De moment, seguiré apuntada a veure si em segueixen sorprenent.



*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada